Adalah dimaklumkan bahawa Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat (BPTM), Jabatan Akauntan Negara Malaysia sedang menjalankan Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan iGFMAS dan e-Penyata Gaji & Laporan bagi tahun 2018. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik sistem dan khidmat sokongan kepada pelanggan pada masa hadapan. Sehubungan itu mohon kerjasama Y.Bhg Dato'/Tuan/Puan memaklumkan kepada pegawai-pegawai di pejabat masing-masing untuk meluangkan sedikit masa bagi melengkapkan soal selidik tersebut mulai 08 Oktober hingga 26 Oktober 2018. Soal selidik ini boleh dicapai melalui pautan di bawah:-
1. Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS - untuk Pegawai di Ibu Pejabat JANM dan Bahagian Perbendaharaan - untuk Pegawai di JANM Negeri/ Cawangan & Bahagian Akaun Kementerian - untuk Pegawai di Pusat Tanggungjawab (PTJ)
1. Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS
2. Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & Laporan
Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada:1. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS No. Telefon : 03- 8882 1125/1313/1449Emel : helpdeskbptm@anm.gov.my2. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & LaporanNo. Telefon : 03- 8882 1293/1410/1323/1355/1300/1374Emel : epayslip@anm.gov.myKerjasama dan perhatian Y.Bhg. Dato'/Tuan/Puan diucapkan ribuan terima kasih.